Concert Berkel en Rodenrijs

Categorie: Zondag 17 Februari 2019
Locatie : OLV Geboortekerk, Berkel en Rodenrijs
Tickets: €15

Na een succesvolle samenwerking met de Klezmerband Nigun in het Parktheater te Alphen aan den Rijn heeft het Alphens Kozakkenkoor besloten ze ook weer uit te nodigen voor het concert in Berkel en Rodenrijs. In het Parktheater op 3 november 2018 waren de kaarten al vroegtijdig uitverkocht en hebben we dus mensen teleur moeten stellen om dit gevarieerde concert bij te wonen. Het is ook bijzonder dat twee verschillende muziekstijlen elkaar zo aan weten te vullen. Een korte impressie van dit concert kunt ook zien op deze site onder kop foto/video.

Het Alphens Kozakkenkoor voelt zich ook vereerd na het optreden in februari 2018 nu een uitnodiging te hebben ontvangen van het organiserende comité in Berkel en Rodenrijs. Bij de voorbespreking werden we weer verrast hoe de gigantische renovatie van de kerk is uitgevoerd. De bezoekers zullen zich gerieflijk settelen op de nieuwe beklede banken en ervaren hoe de akoestiek is in de O.L.V Geboortekerk is. Onder de kerk is nog een mooie ruimte voor een after-party, waar nog eens gezellig nagepraat kan worden hoe ieder het concert heeft ervaren. Hopelijk worden er hier geen mensen teleurgesteld omdat de kaarten uitverkocht zijn. Dus het is wel aan te raden dit vroegtijdig te doen. U zult er zeker geen spijt van krijgen. Nigun en het Alphens Kozakkenkoor heten  u van harte welkom. De kaarten kunt u via deze site bestellen en worden deze na betaling per post bij u thuis bezorgd.

P1020638