Klezmerband Nigun en Alphens Kozakkenkoor

Toegankelijkheid: Openbaar
Tickets: €15,00
Omschrijving:

U   I  T  V  E  R  K  O  C  H  T      !!!!!!

>>>>>>>>>>> KAARTEN ZIJN PER HEDEN 28-10-2018 GEHEEL UITVERKOCHT <<<<<<<<<<<<<<

Op 3 november a.s. een gezamenlijk concert van het Alphens Kozakkenkoor met de Klezmerband Nigun uit Alphen aan den Rijn. Samen zullen zij een muzikale trip maken tussen verschillende muziekstijlen en achtergronden. En komen er 2 bijzondere muzikale werelden bijeen. Garantie voor een culturele en muzikale samensmelting in het Parktheater te Alphen aan den Rijn.

Kaarten zijn vanaf nu in de voorverkoop via de button aan de linkerzijde waar u de keuze kunt maken voor dit concert. Er kunnen maximaal 220 kaarten verkocht worden dus wees er snel bij, als u dit niet wilt missen. Een aanrader!!

(situatie op 1 oktober zonder enige PR-activiteiten buiten de website om zijn er 104 kaarten verkocht van de 220. Dus maak uw keuze tijdig!

PR Klezzmerband Nigun