De Spreng Oude Wetering

Locatie : Multicultureelcentrum "De Spreng" Oude Wetering
Tickets: €12,50

De Kozakken komen terug!

Na een studieweekend en twee succesvolle concerten in Duitsland is het Alphens Kozakkenkoor teruggekomen met nieuwe energie voor het concertprogramma in Nederland.
Het eerstkomende concert vindt plaats in het Multicultureel centrum DE SPRENG te Oude Wetering op zondagmiddag 14 oktober 2018 om 14:00 uur. Daar was het publiek vorig jaar zo enthousiast, dat men vroeg of we volgend jaar weer terug konden komen. Uiteraard geven we daar graag gehoor aan. We willen daar dan ook graag de primeur van onze nieuwste liederen laten horen.
Naast onze vaste begeleiders op de bajan, dirigent Arkadi Gankin en Shiela Moens, zal er muzikale ondersteuning zijn van violiste Anna Samoylova en op de balalaika Natalja Scevchenko.
Het geheel staat onder leiding van de in Wit-Rusland geboren Arkadi Gankin. De orthodoxe muziek met daarnaast het repertoire van vrolijke, romantische en soms ook uitbundige kozakkenmuziek is hem op het lijf geschreven.
Onze lady-speaker Ekaterina Smid die zal de liederen bij het publiek introduceren.

Kortom: genoeg ingrediënten voor een ontspannende en prachtige muzikale middag waar na afloop nog even gezellig nagepraat kan worden.
Via de button links kunt u kaarten bestellen.

Wij wensen  u een mooi concert!