Maranathakerk

Het koor opgericht op 25 april 2007 is samengesteld uit zangers vanuit het gehele ' Groene Hart' van Nederland. Naast zangers uit Alphen aan den Rijn komen ze uit Moordrecht, De Meije, Woubrugge, Nieuw Vennep, Zoetermeer, Schiedam, Capelle aan de IJssel, Utrecht, Kamerik, Wilnis, Wassenaar, Ter Aar, Leimuiden, Oude Wetering, Boskoop, Aalsmeer, Leiderdorp.

Kortom, er worden iedere woensdagavond vele kilometers gemaakt door de leden die het Byzantijnse en kozakkenrepertoire een warm hart toedragen. En naast hun gedrevenheid voor de muziek is kenmerkend voor het koor de ontspannen en vriendschappelijke sfeer waarin nieuwe leden zich gauw zullen thuisvoelen.

De repetitie vindt iedere woensdagavond plaats in de Maranathakerk, Jongkindt Coninckstraat 2 te Alphen aan den Rijn.

Aanvang 19.45 uur tot 22.15 uur met 15 minuten pauze om 21:00 uur.